Christmas presents

P1020750 P1020716 P1020732 P1020720

På trods af mine atten år er jeg stadigvæk et barn når det kommer til gaver. Jeg har stadigvæk svært ved at falde i søvn dagen inden jul fordi jeg er spændt og jeg river stadigvæk gavepapiret op som et dyr. Derfor mener jeg også at det er på sin plads at vise jer et par af mine gaver. Ovenfor ser i nogle smykker som jeg fik af mine søstre, havde ønsket mig ringe og øreringe og dem de har fundet er helt perfekte. Enkle og lidt rå. Derudover ser i på billederne en nederdel og trøje fra Stig og en bog med Strunges samlede digte. Alle ting som stod på min ønskeseddel. Ud over det her fik jeg nogle andre mindre interessante ting, som penge til et kamera, gavekort, lærreder og andre små ting.

I dag er det så 1. juledag og den bliver brugt udelukkende på hygge med familien og på at ligge i min seng og se Greys Hvide Verden. Lige præcis som en 1. juledag burde være. I morgen står den bare på endnu mere hygge og julefrokost med familien.

 

One response

  1. C

    Årh Strunge! ønsker mig den samme til min fødselsdag

    January 23, 2013 at 06:56

Leave a Reply

