2013!

Hej til alle der ude og godt nytår!! Jeg håber at i alle sammen kom godt ind i det nye år omgivet af familie og venner, det gjorde jeg i hvertfald! Som man kan se rundt omkring på blogland lige for tiden, ligger der en stor trend i at poste ens nytårs fortsæt og jeg vil som så mange andre også følge op på dette. Jeg har som mange andre nogle ting som jeg godt kunne tænke mig skete i 2013 og her ser en lille liste over det:

  • Jeg kunne i 2013 godt tænke mig at komme igang med at blogge rigtigt! Jeg har flere gange fået startet en blog op, men kom aldrig rigtig ordentligt i gang med det, men det skal være slut nu!
  • Jeg kunne i 2013 godt tænke mig at få en tatovering! Eller to for den sags skyld, hæhæ. Lige for tiden er jeg ret hooked på idéen om at få et omvendt kors eller et anatomisk hjerte lige under bh-kanten ude i siden.
  • Så vidt muligt stoppe med at spise mælkeprodukter og andet mad der indeholder mælkeprodukter! Fandt for et par måneder siden ud af at jeg er laktose intolerant, og har haft det ret svært ved at holde mig lækkerier som chokolade. Det resultere så altid i at jeg får det meget skidt, men det må også være slut med det nu.
  • Male mere! Det er en af de ting jeg i lang tid, gerne ville bruge mere tid på, men har på grund af skole ikke fået taget mig sammen til det. Synes egentlig allerede jeg er kommet okay igang med det igen, så er det bare om at fortsætte.
  • Få et arbejde! Ja denne her behøver vel ikke så meget forklaring. Jeg kunne godt tænke mig et arbejde som jeg har mulighed for at have på siden af studiet, eller i hvertfald få et efter jeg er blevet student.
  • Stoppe med at drikke alkohol! Et lille glas vin skader aldrig, men som jeg er blevet ældre er jeg blevet meget dårlig til at drikke uden at få det dårligt, og nej nu snakker jeg ikke om tømmermænd. Derudover synes jeg egentlig også tit at det er spild af en aften at gå ud og drikke sig i hegnet, så det vil jeg skære meget ned på.

Hvad med jer? Har i nogle gode nytårsfortsæt, som jeg eventuelt skulle tage til mig? ;)

Leave a Reply

