Dr. Martens – 3 outfits

Dr. Martens - 3 outfits
Klik på billedet for at se hvor tingene er fra

En af de nye ting der snart kommer til at stå så flot i klædeskab, er de super lækre og helt klassiske Dr. Martens støvler. Jeg er helt vild med at de er så klassiske og så rå. Ovenover ser i tre forskellige måder jeg kunne finde på at style dem på, hvis jeg ellers liiige havde en Chanel, Balenciaga og Proenza Schouler taske liggende. Som i måske kan gætte ud fra billedet er jeg ikke den store fan af bukser (noter: specielt ikke jeans!!), men jeg elsker derimod kombinationen af et par store og rå støvler sat sammen med et par bare ben og en kjole/nederdel. Hvad synes i om det?

Leave a Reply

