UPS

Skærmbillede 2013-01-17 kl. 00.56.58Ups, så gjorde jeg det vist igen. Er blevet ALT for dårlig til at modstå online-highstreet-shopping lysten. Men så er det måske ikke så slemt alligevel. For der er jo bare intet bedre end at komme hjem efter en lang og hård dag, og så finde en pakke med tøj som man næsten har glemt at man havde bestilt, så er det jo næsten det samme som at det er en gave. Godt, nu hvor undskyldningerne for online shopping er på plads, må jeg fortælle jer at jeg i år deltager i CFW. Jeg glæder mig super meget, ser man måske nogle af jer derinde? 

Leave a Reply

