Ain’t Laurent

Skærmbillede 2013-01-22 kl. 23.15.05Til at starte med havde jeg mange forskellige tanker om de trøjer i ser ovenover. De omhandler selvfølgelig Hedi Slimane som den nye kreative direktør for Saint Laurent Paris (som det jo nu hedder) og hans valg om fjerne Yves fra det oprindelige navn Yves Saint Laurent. At han så også laver en skuffende debut inde for Saint Laurent med alt for mange forvirrende elementer, gør jo bare denne t-shirt endnu mere passende. Der blev både brugt læder, blonder, frynser, fjer, pailletter, kapper og en masse andet, så det endte op i noget rod. Men jo mere jeg ser på dem, jo vildere bliver jeg med dem og deres budskab, regner stærkt med at jeg skal anskaffe mig en! Det ender nok med at være t-shirten, hvis jeg skal have en. Hvad med jer? Hvad synes i om dem?

Leave a Reply

