Anne Sofie Madsen

Skærmbillede 2013-02-02 kl. 00.59.30 Skærmbillede 2013-02-02 kl. 00.59.48 Skærmbillede 2013-02-02 kl. 00.59.59 Skærmbillede 2013-02-02 kl. 01.00.10

Er helt vild med det show som Anne Sofie Madsen viste her i modeugen. Det er virkelig noget som som jeg kan se mig selv i. Jeg har hele tiden kunnet lide hendes design, men jeg synes at hendes tidligere kollektioner har været lidt for overdrevet til at jeg selv ville gå i det. Men denne gang har hun ramt plet, jeg ville elske at iføre mig stort alle de her looks. Perfektion til det yderste!

Leave a Reply

